عملکرد کلیه 25٪ در نارسایی کلیه می کند گرم فشرده سازی درمانی کار بر روی آن
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا گرم فشرده سازی درمانی کار در نارسایی مزمن کلیه زمانی که کلیه ها کار در 25٪؟ داغ فشرده سازی درمانی می تواند عملکرد کلیه به بازسازی بافت خسارت های کلیه و حفاظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر را بهبود بخشد، بنابراین تا زمانی که هنوز هم وجود دارد در سمت چپ عملکرد کلیه، این درمان بر روی آن کار می کنند.

داغ فشرده سازی درمانی چیست؟

داغ فشرده سازی درمانی نیز به عنوان پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، که ترکیبی از طب چینی و طب غربی شناخته شده است. مانند این است که نه طب سنتی گیاه چینی نیاز را به مدت طولانی به کار اثر، پس از آن می تواند بیماری کلیوی به سرعت و کارآمد را درمان کنند. علاوه بر این، آن است که یک نوع درمان خارجی است، پس از آن می تواند مشکل کلیه بدون ایجاد آسیب بیشتر به کلیه ها را حل کند.

عملکرد کلیه 25٪ به معنی چیزی است که برای بیمار نارسایی کلیه؟

25٪ عملکرد کلیه به معنی هنوز هم وجود دارد است در سمت چپ 25٪ کلیه می تواند به طور معمول کار و در حال حاضر این بیماری در مرحله 4 بیماری کلیوی است. بدون کنترل خوب، این بیماری ممکن است می رود به مرحله 5 به سرعت در حال، پس از آن مردم به صورت دیالیز.

چگونه می توان گرم فشرده سازی درمان کمک کلیه بیمار شکست با 25٪ عملکرد کلیه به بهبود آن؟

با ضد انعقاد، ضد ترومبوز، ضد التهاب و بزرگ شدن رگ های خونی، داغ فشرده سازی درمانی می تواند بافت کلیه آسیب دیده تعمیر و محافظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر، در نتیجه به بهبود عملکرد کلیه است. با کمک این درمان، افراد با 25٪ عملکرد کلیه می تواند جلوگیری از به دیالیز.

بنابراین اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد گرم فشرده سازی درمانی و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه و یا بهبود عملکرد کلیه، شما می توانید دکتر آنلاین ما و یا ارسال ایمیل به ما مشورت، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com

http://www.kidney-treatment.org/kidney-failure-treatment/1478.html





:: برچسب‌ها: کلیه شکست درمان، داغ فشرده سازی درمانی، عملکرد کلیه 25٪ ,
:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 3 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: